:) صلوات بفرستیم
موضوعات وبلاگ
معرفی وبلاگ
سلام در این وبلاگ مطالب زیر را گرد آورده ام: + گزیده هایی از سخنان علمای عزیزی که شنیدن حرف هایشان واقعا برای یک انسان دانشجو و حق طلب لازم به نظر می رسد . + آیات، احادیث و اشعاری که به نظرم جالب می آید و جای فکر دارند. + نوشته های خودم در زمینه های شعر و فلسفه و عرفان و دل نوشته و اقتصاد و سیاست و الکترونیک(که رشته تحصیلی ام است) و فیزیک. یا علی
جستجو در وبلاگ
همراه با آیات قرآن
آیه قرآن تصادفی
فیدها
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 362073
تعداد نوشته ها : 507
تعداد نظرات : 8
حدیث
حدیث موضوعی
وصیت نامه شهدا
وصیت شهدا
دانشنامه قرآنی
سوره قرآن
تدبر در قرآن
آیه قرآن
اوقات شرعی
اوقات شرعی
سلام

من کاری به اینکه این آقای رسایی کیست و کدام طرفی است ندارم ولی الحق که این حرف دلتمام اهالی بورس است. (البته دوستانی که به هنگام نقد بودن رنگ عوض می کنند حکایتشان جداست)

کاش می شد به جای اخطار کلا این وزیر محترم را از کار برکنار کرد.

آخر این وزیر اقتصاد است یا ضد اقتصاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نماینده راست می گوید، خیلی آزار دهنده است سرمایه های مردمی که نصف شد.

خیلی آزار دهنده است می بینیم حقوقی دارد از چنگ حقیقی سرمایه اش را بیرون می کشد.

خیلی آزار دهنده است که ببینیم کسانی که می توانند از دولت رانت داشته باشند به راحتی می توانند به موقع بخرند و بفروشند و پول های بقیه را به نا حق در شکمشان کنند.

خیلی آزار دهنده است می بینیم سهم های بنیادی با داشته های بسیار عالی به جای اینکه صعود کنند و به جایگاه خودشان برسند این طور ذلیل شده اند.

خیلی آزار دهنده است که می بینیم آقای روحانی که خودش به آقای احمدی نژاد دروغگو می گفت (البته نه مستقیم) و از آمارش ایراد می گرفت می آید در صدا سیما می گوید تورم را مهار کردیم!!!!!!!!!! رکود برطرف شده!!!!!  بزودی جامعه بازتابش را می بیند!!!!! کمر تحریم ها شکسته!!!!!

از همه بدتر این مسئله است که خود دولت و آن صندوق کذایی که قرار بود با  5000 میلیارد به حمایت از مردم بیاید ، در عمل دارد با 500 میلیارد دارد از مردم نوسان می گیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(پایین می خرد و حمایت می کند و بالا می فروشد و سرمایه مردم را از آن خود می کند!!!!!!!!)



شنبه 29 1 1394 22:49
X